Onze school

De Schakel is een kleinschalige en hechte school met een open sfeer. Er wordt hard gewerkt én er is tijd om samen te lachen. Ons streven is dat alle kinderen met plezier naar school gaan en uitgedaagd worden. We werken met thema’s die aansluiten bij de belevingswereld van de leerlingen, waarbinnen ruimte is voor extra ondersteuning en extra verdieping.

Missie en visie De Schakel staat voor een veilige en gezellige school waar kinderen zichzelf mogen zijn, plezier maken en samenwerken. Een school waar we alle leerlingen de kennis en kunde en het zelfvertrouwen kunnen geven om de wereld te ontdekken.
Verder lezen

Ons onderwijs We dagen de leerlingen uit om zelf na te denken over hun competenties, waar ze nog in kunnen groeien en wat ze leuk vinden. We werken met thema’s die aansluiten bij de belevingswereld van de kinderen en we besteden tijd en aandacht aan samenwerken en de sociaal-emotionele ontwikkeling.
Verder lezen

Ons team We kunnen onze leerlingen zo goed leren hoe ze samen kunnen werken en er voor elkaar kunnen zijn, omdat we dit zelf ook doen. Bekijk hier ons hechte team.
Verder lezen

Werken bij De Schakel Omdat we als team zo hecht samenwerken, is het super belangrijk dat er een goede match is tussen alle teamleden. Kun jij je helemaal vinden in ons onderwijs en onze manier van werken? Lees gauw verder en kijk of we een plekje vrij hebben binnen ons team!
Verder lezen

Over Dynamiek Scholengroep Onze school is samen met andere Dynamiekbasisscholen uit de buurt onderdeel van Dynamiek Scholengroep. Dynamiek Scholengroep werkt vanuit onderwijsvernieuwing richting het best mogelijke én best passende onderwijs voor ieder kind.